بندسلیگا


یوفا: اوتمار هیستفلد، سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد در هفته‌های آینده سرخپوشان باید از هر بازی امتیاز کامل آن را به دست آورند.

به گزارش یوفا: در پی کسب تساوی در هفته چهارم بوندس لیگا توسط مردان باواریایی، هیستفلد، سرمربی این تیم اعلام کرد: "با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که برای تیم شده، حالا هواداران حق دارند که از ما فقط قهرمانی بخواهند به همین دلیل از این پس باید حتما با کسب 3 امتیاز میدان مسابقه را ترک کنیم.
تیم بزرگی مثل بایرن باید اهداف بزرگی را در سر داشته باشد. ما می‌خواهیم قدرت بایرن را به اروپا ثابت کنیم."َ






یوفا: فرانک ریبه‌ری -هافبک 24 ساله تیم ملی فرانسه- در رقابت‌های جام جهانی 2006 خوش درخشید و توجه خیلی از غول‌های فوتبال اروپا را به خود معطوف کرد. چلسی،‌ آرسنال، رئال مادرید، بایرن مونیخ و ... تیم‌هایی بودند که اصرار داشتند این جوان آینده‌دار خروس‌های آبی که در المپیک مارسی توپ می‌زد را به جمع خود اضافه کنند.

به گزارش یوفا: در این بین باواریایی‌ها نیز تلاش فراوانی کردند تا ریبه‌ری به مونیخ بیاید تا شاید جای خالی میشائیل بالاکی که بایرن را به مقصد آبی‌های لندن ترک کرده بود، بدین وسیله پر شود. بالاخره این اصرار اولی‌هوینس و همکارانش بعد از یک سال به ثمر نشست و فرانک ریبه‌ری فرانسوی تابستان 2007 با 24 میلیون یورو برای چهار سال سرخپوش شد.

اما حالا اوست که به خاطر جو خوبی که بر بایرن حاکم است، نمی‌خواهد این تیم را ترک کند. ریبه‌ری اخیرا در مصاحبه‌ای درباره شرایط فعلی و نیز آینده‌اش چنین گفته است: بایرن واقعا تیمی تمام و کمال است و هیچ نقصانی در آن دیده نمی‌شود. همه چیز دقیقا سرجای خودش قرار دارد، به همین دلیل هم هر کسی تکلیفش را می‌داند. از وقتی به اینجا آمده‌ام نظم حاکم بر آن باعث شده تا امورم در زندگی سر و سامان بگیرد. ضمن اینکه در بایرن همه چیز شفاف‌سازی می‌شود. مسؤولان رو راست هستند. این دو ماهی را که در جمع باواریایی‌ها گذرانده‌ام واقعا برایم خاطره‌انگیز و دوست‌داشتنی است. حتی مسلط نبودن به زبان آلمانی هم باعث نشده تا من مشکلی حس کنم. هرگز فکرش را هم نمی‌کردم که بخواهم در اینجا ماندنی شوم. تصمیمم مبنی بر حضور در جمع باواریایی‌ها خیلی‌ها را شوکه کرد چون همه انتظار داشتند من به اسپانیا یا انگلیس بروم اما من می‌دانستم بایرن با همه تیم‌های دیگر متفاوت است. در اینجا تمریناتی می‌بینم که هرگز در جای دیگری انجام نخواهد شد، ضمن اینکه واقعا جوی دوستانه در تیم وجود دارد. درست است که قراردادم با سرخپوشان چهار ساله است اما من تازه 24 سال سن دارم و امیدوارم بعد از اتمام قراردادم یعنی در سن 28 سالگی هم در سطحی قرار داشته باشم که بتوانم در بایرن بمانم، چون فکر می‌کنم با این تیم به تمام خواسته‌هایم خواهم رسید. به دلیل عدم حضور باواریایی‌ها در لیگ قهرمانان امسال خیلی‌ها مرا نصحیت کردند که به تیم دیگری بروم تا شانس حضور در این تورنمنت بزرگ را داشته باشم اما به نظر من امتیازات مثبتی که حضور در مونیخ دارد می‌ارزد که انسان یک سال صبر کند، چون مطمئنا ما در لیگ قهرمانان فصل بعد هستیم و حتما حضوری پررنگ خواهیم داشت تا جام قهرمانی را به آلمان بیاوریم.

من نه تنها به خاطر شغل و حرفه‌ام از حضور در این کشور راضی‌ام؛ بلکه مونیخ شهری زیبا و دوست‌داشتنی است که فکر می‌کنم هر کسی دلش می‌خواهد در آنجا زندگی کند. البته قبلا هم در رقابت‌های جام جهانی 2006 به آلمان سفر کرده بودم ولی آن موقع به خاطر مشغله‌های خاصی که برای آن بازی‌ها داشتم نتوانسته بودم به خوبی زیبایی‌های این شهر رویایی را ببینم. در هر حال از حضور در بایرن و در شهر مونیخ بسیار خوشحالم و امیدوارم زندگی در اینجا در آینده هم تداوم داشته باشد.






یوفا: فرانتس بکن باوئر، اسطوره فوتبال آلمان عملکرد تیم زیر 17 ساله‌های آلمان را در جام جهانی این رده سنی ستود.

به گزارش یوفا: پس از اینکه تیم ملی زیر 17 ساله‌های آلمان در جام جهانی نوجوانان در کره‌جنوبی موفق شد بعد از نیجریه و اسپانیا در رده سوم قرار بگیرد، بکن باوئر، قیصر فوتبال ژرمن‌ها گفت: بچه‌های این تیم به خوبی حق مطلب را ادا کردند و شایستگی‌های آلمان را ثابت نمودند. آنها نماینده شایسته‌ای برای ما بودند و باید به ایشان افتخار کنیم. این نوجوانان می‌توانند پشتوانه محکمی برای آینده تیم ملی کشورمان باشند .




یوفا: اولیور کان، کاپیتان پرافتخار بایرن مونیخ خواهان بازگشت سریع ملی‌پوشان به تمرینات تیم شد.

به گزارش یوفا: سنگربان شماره یک بایرن در گفت‌وگویی اعلام کرد:" از همبازیانم که طی روزهای شنبه و چهارشنبه تیم‌های ملی خود را همراهی کرده‌اند، تقاضا دارم سریعاً به تمرینات بازگردند تا با پشت سرگذاشتن تمرین سنگین به هماهنگی لازم رسیده وعصر شنبه با قدرت به مصاف شالکه برویم.

مصدومیت تعدادی از بازیکنان و جدایی ملی‌پوشان باعث شده بود تا تمرینات خوبی را پشت سر نگذاریم، اما با بازگشت مهره‌هایمان می‌توانیم با جدیت تمرین کرده و با آمادگی کامل به مصاف شالکه برویم."





یوفا: سرمربی تیم شالکه صفر چهار گفت که این تیم به عنوان جدی‌ترین رقیب بایرن مونیخ، در راه قهرمانی می‌ماند و این تیم را شکار می‌کند.

به گزارش یوفا: ‌میرکو اسلوم‌کا گفت، شالکه توان رقابت با تیم بایرن را در راه قهرمانی دارند.

این مربی عنوان کرد: باوجودی که بایرن برای قهرمانی فصل جاری بوندس لیگا برنامه ریزی کرده و تدارک زیادی دیده؛ ‌اما شالکه پا به پای بایرن پیش خواهد رفت،. ما نیز بازیکنان برجسته‌ای داریم و می خواهیم برای قهرمانی تلاش کنیم.

اسلوم‌کا که در هفته پنجم بوندس لیگا با بایرن در مونیخ روبرو می شود،‌ اظهار داشت: این بازی بهترین فرصت است تا نشان دهیم قدرت شکار بایرن را داریم. برای تحقق این هدف تا روز دیدار برابر بایرن،‌ زیاد تمرین می‌کنیم. مطمئنم می توانیم به بایرن ضربه بزنیم؛ به خصوص که در هفته چهارم برابر هامبورگ تنها به یک امتیاز رسیدند.






یوفا: تیم شالکه در حالی هفته آینده کار خود را در لیگ قهرمانان اروپا آغاز می کند که مربی این تیم از نشستن روی نیمکت محروم است.

به گزارش یوفا: میرکو اسلومکا در مصاحبه با روزنامه بیلد آلمان با بیان اینکه در بازی مقابل والنسیا در ورزشگاه شالکه از روی جایگاه تماشاگران تیم خود را رهبری می کند اعلام کرد: به علت حوادث دیدار پارسال در جام یوفا یک جلسه محروم شده است.

در آن دیدار که بین شالکه و نانسی فرانسه برگزار شد اسلومکا ، به گونسالس داور اسپانیایی بازی توهین کرده بود و یوفا نیز یک جلسه او را محروم کرد.




یوفا: باشگاه بایرن مونیخ مدیر سایت و نشریه خود را برکنار و از باشگاه اخراج کرد.

به گزارش یوفا: مکس برایتنر، فرزند پل برایتنر ملی پوش سابق آلمان و اسطوره باشگاه بایرن مسئولیت نشریه و سایت باشگاه را بر عهده داشت.

مسئولان باشگاه بارها به او به علت حاشیه سازی و داستانسرایی درباره زندگی شخصی بازیکنان هشدار داده بودند .
نظرات 4 + ارسال نظر
ورود 13- ممنوع شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:52 http://www.dvp.mihanblog.com

از وبلاگتان بهره لازم رابرده ایم شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
کلیک کن تو قلب من

http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

محسن شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:00

سلام
به به به !!
آفرین خیلی توپه
ادامه بده

امین شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 http://aminjan.blogfa.com

سلام مستر فرخ
خوفی؟
تعریفتو از فرزاد شنیده بودم
عشق بایرن
ایول وبت خیلی باحاله
هم خودت باحالی
هم وبت باحاله
هم قالبت باحاله
هم پسر داییت
درست گفتم؟ فرزاد پسر داییته دیگه؟ نه؟
به هر حال ایول
به منم سر بزن
بای بای

امین شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 13:06 http://www.independence.blogfa.com

سلام
وبلاگت قشنگه حیف که آلمانی هستی
من از آلمان و بوندسلیگا متنفرم
به خاطر فرزاد (بچه ی خوزستانه دیگه،نمیشه روشو زمین انداخت)اومدم
اگه مایل به تبادل لینک هستی خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد